Hvordan har jeg det for tiden

Jeg tenkte jeg kunne komme med en liten oppdatering til dere på hvordan ”jeg” har det for tiden.

Jeg skrev for en tid tilbake at jeg slet litt med at jeg hadde mistet energien, at jeg var mye trøtt og at hodet føltes tomt. Formen generelt er bra føler jeg. Men det er alt det andre som du ikke alltid har helt kontroll på. For selv om jeg har det bra er det flere ting som kunne vært bedre. Det er dager der jeg fortsatt er tom i hodet, sliten i hodet, og til tider er det bare kaos. Jeg får bare ikke skrudd det av, det er liksom ikke bare en knapp jeg kan trykke av på. Jeg sover dårligere og er generelt mer trøtt. Men jeg fungerer, så jeg burde være fornøyd, jeg burde være glad, men det er ikke alltid det kommer frem.

For det er dårlige dager, selv om de fleste er bra. Det er ting som er vanskelig å forklare, noen ganger er det vanskelg å sette ord på det. Når folk spør meg om hvordan jeg har det, sier jeg stort sett bra selv om det kanskje er noe som plager meg eller noe jeg tenker på. Jeg er sånn som overtenker, og da kan det være lett for andre å se at det er noe. Men jeg prøver å være positiv, jeg er positiv, jeg er glad og jeg er også fornøyd. Og har du positive ting i livet ditt så hold fast på de, det er det som får deg videre og gjør ting lettere.

Tanker tar generelt opp mye av tiden, og det er vanskelig å være motivert hele tiden. Det er bare sånn det er noen ganger. Motivasjonen til ting blir borte, noen ganger tar det lengre tid å komme seg tilbake til der du var, det gjelder bare å være tålmodig å ta en dag av gangen.

Det går bra, det kunne alltids vært bedre men det kunne også ha vært verre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg