Jeg fikk være gjest i en podcast

Jeg var så heldig å bli spurt om jeg kunne tenke meg å være gjest i en podcast, å fortelle litt om meg og min barneleddgikt. Hvordan tiden har vært og frem til nå. Jeg har jo en lang historie, men vi snakker også om andre ting.

Jeg er opptatt av åpenhet, å snakke om ting som kanskje ikke alltid blir snakket like mye om. Noen ting kan så klart være litt vanskeligere å snakke om men det å prøve er bedre en å la være. Enkelte ting bør snakkes mer om.

Alle har en fortid, jeg tenker at det var da, og nå er nå. Det er viktig å tenke fremover, og ikke minst komme seg videre.

Podcasten tar for seg ulike temaer, temaer som er inspirerende og som er interessante å høre på. Temaer som er viktig å snakke om, men det er også viktig å få frem andre ting, sånn at ikke alt blir for seriøst. Det hjalp jo også når jeg kjente Ken Ove fra før av, vi har gått på samme skole.

Selvfølgelig er det litt nervepirrende å skulle sitte å snakke inn i en mikrofon, du er jo alltid litt nervøs, men det gikk jo veldig bra. Jeg synes det var både spennende og kjekt å få være med på.

Vist noen ønsker å høre har jeg lagt med et par linker her:

Spotify: https://open.spotify.com/episode/2rfnFbUmHtt2JbbWrEXJfK

Youtube: https://youtu.be/D9oaZpruVfA

Episoden finner du også på Itunes, Castbox og Podbean.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg