Jeg har fått ny time til operasjon

Kvinnekroppen er et kapittel for seg selv, den er avansert, det er mye som skjer og samtidig dukker det opp ulike plager.

Som jeg skrev tidligere så skal jeg ta konisering. Det tok ikke mange dager før jeg fikk brev om time etter at gynekologen ringte meg.

I brevet lå blant annet disse arkene. Jeg har fått time 12 Juni til konisering, der de skal ta bort noe på livmorhalsen.

Selve inngrepet tar ikke lang tid og operasjonen skal også være nokså grei. Jeg har hatt mange operasjoner, men ikke akkurat denne. Det er jo alltid greit å få det overstått.

Det er fortsatt en liten stund til enda, men jeg skal oppdatere når jeg vet noe mer.

Ha en fin helg 💞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg