Jeg har testet Âme pure

Âme pure er et hudpleiemerke som har flere ulike produkter, inkludert dermarollere. Jeg blir alltid nysgjerrig på ting når jeg leser gode anmeldelser og når tilbakemeldingene er bra. Jeg hadde lest at det skulle være en bra behandling, og det hørtes jo enkelt ut når du kunne gjøre det hjemme på ditt eget bad. Så da måtte jeg jo nesten teste det ut selv for å finne ut om det virket.

Nå er jo dette en liten stund siden, men jeg tenkte jeg kunne skrive litt om hvordan behandlingen var, hvilke produkter jeg brukte og hvordan ansiktet så ut etter en runde med rulling.

Settet jeg kjøpte inneholdt en dermaruller, et serum og en rensespray. Rensesprayen skal brukes på ansiktet før du ruller og på dermarulleren før og etter bruk. I tillegg kjøpte jeg også en krem. Selve behandlingen går ut på å rulle i fire ulike retninger over hele ansiktet, vertikalt og horisontalt, fire til fem ganger i hver retning. Etter rulling er det viktig å smøre ansiktet med serumet som følger med, dette er det eneste du skal bruke etter behandlingen. Kremen skal ikke brukes før det har gått 10 timer etter behandlingen å skal brukes de dagene du ikke ruller. 2-4 dager med rulling i en uke, og en uke fri. Sånn fortsetter du i 2 måneder som er behandlingstiden.

Selve rullingen syntes jeg ikke var vondt, men du kjenner så klart nålene. Jeg brukte ingen form for bedøvelse. Det jeg syntes var ubehagelig var etter rullingen. Du blir så klart litt rød og får en solbrenthetsfølelse, du kjenner godt at det svir, men det er bedre dagen etter selv om det fortsatt sitter litt i.Jeg var spent på om det ville fungere, men jeg må si jeg er fornøyd og resultatet har blitt bedre en det var. Jeg fikk en mykere hud, og huden kjennes glattere ut. Behandlingen kan blant annet hjelpe på problemhud, vist du har arr, pigmentflekker og linjer.

Så ja det fungerer, vist du gjør det riktig. Da tenker jeg på hvor mange dager du skal bruke den og samtidig ha den pausen du skal ha. Du skal ikke rulle 2 dager etter hverandre. Også er det viktig å smøre ansiktet med serumet som er beregnet etter rulling.Nålene på en dermaroller ser sånn ut, jeg brukte 0.5mm, som er anbefalt for ansiktet.

En face roller lager en kontrollert “skade” med mikroskopiske hull i huden. Dette gjør at huden reparerer seg selv, og fører til at kollagen og elastin blir produsert, som gir en glattere og mykere hud.Kremen var silkemyk i konsistens som gjorde at den også ble myk på huden.Etter en runde med rulling så ansiktet ut som dette.Ansiktet var både rødt og stivt, huden føltes varm, samtidig som det også begynte å klø, men dette er normalt med tanke på at det er nåler som lager mange små hull i huden.Jeg valgte dette settet siden det skulle være litt bedre en de andre, serumet inneholdt flere ingredienser en de vanlige, i tillegg til at kremen også skulle virke bedre.

Settet inneholdt 3 produkter http://www.amepure.no/collections/face-dermaroller/products/wrinkle-eraser-basic

Og her er kremen jeg brukte https://www.amepure.no/collections/face-moisturising-cream/products/wrinkle-eraser-cream

âme pure®-produkter er klinisk testet og har bevist sin effektivitet i over 60 studier.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg