Litt overraskende, men veldig glad!!!

Som jeg skrev i et innlegg før jul så ble bloggen min flyttet over til en ny bloggside, en forbedret side som er enklere å skrive fra. Dette fikk jeg mail om i Desember og ikke lenge etter var bloggen overflyttet. Det er jo litt å sette seg inn i, siden er også forandret i forhold til den jeg er vandt til, noen problemer har det også vært, men det er jo ofte sånn det er.

Jeg leste flere plasser at det var flere som ikke ble flyttet over. Noen av de har blogget i 6-7 år, men også mindre. De som ikke blir flyttet over innen April vil miste bloggen og alle blogginnleggene sine. Men, en mulighet som flere har benyttet seg av er å flytte bloggen sin over til en annen plattform.

Dette er jo veldig frustrerende for de som har blogget i flere år. Tenk all den jobben, alle blogginnlegg som har blitt skrevet og puplisert, ikke minst alle timene som har blitt brukt.

Men som sagt, de kan flytte bloggen til en annen plattform før den blir slettet, og det er jo positivt. Så til dere som fortsatt ønsker å blogge, og som ikke har flyttet bloggen deres. Husk å gjør det innen April.

Jeg trodde alle ble flyttet over automatisk, men sånn ble det ikke. Jeg har ikke blogget like lenge som mange andre har, så jeg er både overrasket og samtidig veldig glad for at jeg var en av de som ble flyttet over.

Jeg leste også at de som ble flyttet over er de som står for ca 80-90% av trafikken, men jeg vil tro at det også handler om andre ting.

#blogg #blogger #omlegging #bloggplattform #glad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg