Magical treatment mask

Noen ganger virker ting for godt til å være sant, som med denne hårkuren fra Purc. Det har vært flere reklamer for akkurat denne, og tilbakemeldingene har vært begge deler, men mye bra.

Du vet jo ikke før du har prøvd, og jeg hadde mine tvil. 

Jeg har testet ut Purc sin Magical treatment, og må si at jeg er overrasket, for den var virkelig bra. Men jeg merket lite når jeg tok i hårkuren, det var når jeg skyllet den ut at jeg merket hvor silkeglatt håret ble. Jeg vet at jo lenger du sitter jo bedre er det for håret, selv om det står 5 sekunder eller 10 minutter. Jeg satt med hårkuren i 1 time å 20 minutter ca, å pakket håret inn i en plasthette. En plasthette gjør at produktet trekker enda bedre inn.

Håret mitt trenger mye fuktighet, og etter å ha brukt denne merker jeg at håret har fått den fuktigheten det trenger. Det var enkelt å børste håret, og det var fortsatt mykt når det tørket. Det fins mange gode hårkurer, jeg har jo prøvd ut litt forskjellig i løpet av årene, så jeg vet jo at noen er bedre en andre, jeg er bare overrasket hvor bra denne var. 

Jeg bruker hårkur en gang i uken, som er anbefalt. Det har jeg gjort i flere år nå, så jeg vet at å gi håret den ekstra pleien virker. Husk forresten at shampoo åpner skjellene, en hårkur pleier og en balsam lukker skjellagene. En balsam skal brukes sist, etter hårkur.Dette er jo en hårkur for alle, og jeg kan virkelig anbefale den. På disse bildene ser du hvor glansfullt håret ser ut. Men som med alt annet vil den kanskje virke bedre på noen hårtyper, men det finner du ikke ut før du har prøvd. Jeg er I alle fall veldig fornøyd.Hårmasken heter, PURC Magical Treatment Mask 5 Seconds. Repairs Damage Restore Soft Hair

Hårmasken kan blant annet kjøpes fra Ebay, men den selges også på andre nettsider.

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F283585247115

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg