Min personlige mening, hva syns jeg

Jeg har hørt mye bra om disse bøkene, etter flere anbefalinger måtte jeg nesten bare lese de selv. Men hva syns jeg?

For å være helt ærlig så har jeg aldri vært noe glad i å lese bøker. Jeg kan lese blader og magasiner, men når det kommer til bøker så har jeg bare ikke hatt interessen.

Jeg leste litt når jeg gikk på skolen, selv om det ikke var så mye da heller. Men jeg har lest Twilight bøkene, eller 3 og en halv, jeg kom bare til halvparten av den siste boken. Alle bøkene var også på engelsk.

Så hva syns jeg om bøkene til Sophie Elise?

Min mening er at begge bøkene er bra skrevet, det er bøker som er gøy å lese. Innholdet var så klart bra. Det er ikke tunge bøker å lese, teksten er også lett å forstå.

Begge bøkene er personlige, jeg kjente meg igjen i mye av det som var skrevet i Forbilde. Rart at andre også kan ha de samme tankene og følelsene, men det er også en lettelse å føle at du ikke er alene om ting. Du vet den følelsen når du sitter å leser, når det du leser stemmer så godt med ditt eget liv, det var sånn det føltes.

Forbilde handler om livet hennes, den handler om oppturer og nedturer, den har tanker og følelser både på godt å vondt. I tillegg er den også sår.

Elsk meg handler om forelskelse, en forelskelse mellom henne og en annen kjent person. Den er skrevet på samme måte som det en forelskelse er.

Begge er kjøpt på internett, den ene fant jeg på Tanum nettbokhandel til 79 kr, pluss 39 i frakt. Det var 300 kroner i rabatt. Den andre ble bestilt på Norli bokhandel, denne var også på tilbud til 190 kroner, frakten kom i tillegg på 24 kr. Den ble også signert av Sophie Elise. Bloggadressen hennes er forresten: https://sophieelise.blogg.no/

Jeg syns hun er flink til å formidle, og flink til å skrive. Hun er en dyktig forfatter.

Jeg er glad jeg kjøpte begge bøkene, det er faktisk bøker som kan leses om igjen. 

 

God Helg alle sammen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg